מגזין

making more possible

making more possible

התנהגויות הצרכנים בשוק המזון והמשקאות מחוץ לבית משתנות כל יום, כל הזמן, בתדירות מסחררת. שעות העבודה הארוכות, צמצום שעות הפנאי והרצון להתייעלות מקסימלית בזמן שנותר גורמים לכך שאנשים מבלים זמן רב יותר מחוץ לבית, מבשלים פחות בעצמם ואוכלים ושותים יותר מחוץ לבית. כתוצאה ממגמות אלו, ההוצאה הממוצעת על אוכל ושתייה מחוץ לבית עולה משנה לשנה. ברחבי העולם, בכל שנה מוציאים 2.7 טריליון פרנק שוויצרי על צריכה Out-of Home והערכות הן שההוצאה תעלה ל-3 טריליון פרנק שוויצרי בשנת 2015.

כשם שהתעשייה בעולם OOH מתפתחת במהירות ולא שוקטת על שמריה, כך גם אנחנו, באסם נסטלה פרופשיונל. האתגר המרכזי של כולנו, יצרנים וספקי המזון והמשקאות מחוץ לבית כאחד, הוא לשמר את היתרון התחרותי שלנו, להפוך אילוצים להזדמנויות ולחזות נכונה את המגמות העולמיות והלוקאליות. במסגרת כך, אנחנו, מתחייבים לספק לכם, מגוון רחב של פתרונות חדשניים ויצירתיים, הנתפרים במיוחד על פי צורכי המטבח המקצועי, על פי צורכי השפים ועל פי צורכי בית העסק. מגוון הפתרונות שלנו יאפשרו לכם לרענן את השגרה ולרגש את הלקוחות בכל מקום ובכל זמן.